Pasūtījuma piegāde
Kā es varu izsekot sava pasūtījuma piegādei?
Jūs varat sekot līdzi sava pasūtījuma statusam, izmantojot tā izsekošanas numuru GLS tīmekļa vietnē. Izsekošanas numuru mēs nosūtām uz pasūtījuma procesā norādīto e-pasta adresi. Ja neredzat mūsu ziņojumus, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi vai rakstiet mums uz [email protected]
Mans pasūtījums vēl nav piegādāts, ko man darīt?
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu vietnē, parasti 2-3 dienu laikā, jūsu pasūtījums tiek apstrādāts un nosūtīts piegādei
Pēc tam jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru, kas ļaus jums sekot līdzi sava pasūtījuma statusam tīmekļa vietnē GLS. Lūdzu, ņemiet vērā pārvadātāja norādīto piegādes laiku, kas parasti ir no 2 līdz 5 darba dienām
Ja mēs esam pārsnieguši jūsu pasūtījuma apstrādes un piegādes laiku, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni [email protected].
Pēc tam jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru, kas ļaus jums sekot līdzi sava pasūtījuma statusam tīmekļa vietnē GLS. Lūdzu, ņemiet vērā pārvadātāja norādīto piegādes laiku, kas parasti ir no 2 līdz 5 darba dienām
Ja mēs esam pārsnieguši jūsu pasūtījuma apstrādes un piegādes laiku, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni [email protected].
Es nedzīvoju Latvija, vai es joprojām varu pasūtīt?
Jā, mēs piegādājam uz visām pasaules valstīm. Jūs varat pieprasīt piegādi uz jebkuru valsti.
Kas piegādās manu pasūtījumu?
Mūsu pakas Latvija piegādā GLS.
Cik maksā mana pasūtījuma piegāde?
Piegāde uz Latvija ir bezmaksas visiem pasūtījumiem. Izņēmums ir grūti sasniedzami reģioni Latvija
Piegāde uz citām valstīm un grūti sasniedzamiem reģioniem tiek apmaksāta saskaņā ar pārvadātāja tarifiem. Piegādes izmaksas varat atrast iepirkumu grozā izrakstīšanās laikā
Piegāde uz citām valstīm un grūti sasniedzamiem reģioniem tiek apmaksāta saskaņā ar pārvadātāja tarifiem. Piegādes izmaksas varat atrast iepirkumu grozā izrakstīšanās laikā
Vai ir papildu piegādes maksa?
Nē, mūsu uzņēmums sedz muitas nodevas. Ja pēc piegādes saņemat rēķinu par muitas nodokļiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai atrisinātu šo jautājumu.
Pasūtījuma maksājums
Kā es varu samaksāt par pasūtījumu?
Mēs piedāvājam šādus maksājumu veidus:
Kredītkarte: Jūs varat droši samaksāt par savu pasūtījumu, ievadot savas kartes informāciju Stripe maksājumu sistēmas tīmekļa vietnē.
PayPal: Jūs varat ērti samaksāt par pasūtījumu, izmantojot PayPal maksājumu sistēmu tieši grozā.
Kredītkarte: Jūs varat droši samaksāt par savu pasūtījumu, ievadot savas kartes informāciju Stripe maksājumu sistēmas tīmekļa vietnē.
PayPal: Jūs varat ērti samaksāt par pasūtījumu, izmantojot PayPal maksājumu sistēmu tieši grozā.
Vai maksājumi vietnē ir droši?
Jā, visi tiešsaistes darījumi tiek veikti, izmantojot drošu interneta savienojumu, un apstrādes laikā tie tiek šifrēti. Lai nodrošinātu lielāku drošību, mēs neuzglabājam jūsu kartes informāciju. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, apmeklējiet mūsu konfidencialitātes politiku.
Kur jāievada akcijas kods?
Promo kods tiek ievadīts iepirkumu grozā pie kases.
Vai es varu izmantot vairākus promo kodus savā pasūtījumā?
Nē, pie kases varat izmantot tikai vienu promo kodu.
Vai promo koda atlaidi var apvienot ar atlaidēm tīmekļa vietnē?
Jā, ja vietnē ir pieejamas akcijas vai atlaides, tās var izmantot kopā ar reklāmas kodu.
Atgriešana un apmaiņa
Atgriešanas un apmaiņas politika
Šajā lapā varat atrast mūsu apmaiņas un atgriešanas noteikumus
Vai es varu apmainīt savu pasūtījumu?
Jūs varat apmainīt savu pasūtījumu, ja saņemat bojātu vai bojātu preci. Šādā gadījumā jums pasūtījums ir jānosūta atpakaļ mums. Mēs bez maksas izgatavosim un nosūtīsim jums jaunas tapetes, lai aizstātu bojātās
Lūdzu, ņemiet vērā:Ir ļoti svarīgi rūpīgi pārbaudīt tapetes pēc saņemšanas un pirms to iekarināšanas, jo mēs nevarēsim apmainīt tapetes, kas jau ir uzklātas uz sienas. Tāpat, lūdzu, atcerieties, ka jums ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas dienas, lai uzsāktu atgriešanu.
Lūdzu, ņemiet vērā:Ir ļoti svarīgi rūpīgi pārbaudīt tapetes pēc saņemšanas un pirms to iekarināšanas, jo mēs nevarēsim apmainīt tapetes, kas jau ir uzklātas uz sienas. Tāpat, lūdzu, atcerieties, ka jums ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas dienas, lai uzsāktu atgriešanu.
Esmu saņēmis bojātu preci. Ko man darīt?
Ja esat saņēmis preci ar defektiem, varat izmantot savas tiesības to apmainīt vai atgriezt 14 dienu laikā pēc tapetes saņemšanas. Lai sāktu šo procesu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. Mūsu menedžeris sniegs sīkākus norādījumus, kā rīkoties šajā gadījumā.
Kā veikt atmaksu?
Ja esat saņēmis bojātu vai bojātu preci, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas varat pieprasīt atmaksāt naudu par pasūtījumu. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. Mūsu menedžeris paskaidros, kā rīkoties šajā gadījumā.
Kurš produkts tiek uzskatīts par bojātu?
Par bojātiem uzskata:
- tapetes, kurām uz dažādām flīzēm ir atšķirīgas krāsas;
- bojātas vai saplēstas tapetes;
- ir saņemts nepilnīgs pasūtījums;
- esat saņēmis attēlu, kuru neesat pasūtījis
- tapetes, kurām uz dažādām flīzēm ir atšķirīgas krāsas;
- bojātas vai saplēstas tapetes;
- ir saņemts nepilnīgs pasūtījums;
- esat saņēmis attēlu, kuru neesat pasūtījis
Problēmas ar pasūtīšanu
Es neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu. Ko man darīt?
Ja neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, tas noticis tehnisku kļūdu dēļ. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, lai saņemtu pasūtījuma apstiprinājumu no mūsu menedžera.
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?
Varat veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu, pirms tas ir nosūtīts drukāšanai. Parasti tas notiek dažas stundas pēc pasūtījuma veikšanas tīmekļa vietnē{br}{br}
Sazinieties ar mūsu e-pasta menedžeri, lai uzzinātu par iespēju veikt izmaiņas pasūtījumā. Lūdzu, paziņojiet mums, tiklīdz pasūtījumā konstatējat kļūdu.
Kā izsekot mana pasūtījuma statusam?
Uz pasūtījuma iesniegšanas brīdī norādīto e-pasta adresi mēs nosūtām paziņojumus par visām izmaiņām jūsu pasūtījuma statusā{br}{br}
Ja e-pasta vēstules neredzat, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi. Turklāt, ja jums rodas kādi jautājumi, varat rakstīt mūsu vadītājam.