Pakalpojumu sniegšanas noteikumi

INFORMĀCIJA PAR MUMS

Tööaeg: 9:00-18:00

email: [email protected]

Uzņēmuma pilns nosaukums: Tapeko OÜ
Adrese: Harju apriņķis, Tallina, Centrālā pilsēta, Pärnu mnt 139e/2-8, 11317
RN: 16712197

Reģistrācija/reģistrācijas iestāde: Tartu Maakohtu registriosakonna äriregistrikaart nr 1
ID TVA: EE102604731
Bankas dati: LIBRA BANK S.A. RO07 BREL 0005 6017 6250 0100

 

Zemāk atradīsiet informāciju par juridiskajiem noteikumiem un nosacījumiem, kas nosaka lietotāju tiesības un pienākumus, izmantojot vietni un iegādājoties preces. Iegādājoties kādu no precēm vietnē uwalls.lv vai izmantojot mūsu vietni, jūs piekrītat šiem noteikumiem un nosacījumiem.

Ja jums ir kādi jautājumi vai palīdzība, lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot e-pasta adresi [email protected]. Mēs esam šeit, lai palīdzētu!

VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
 
 

Šajos noteikumos un nosacījumos ir izklāstīts tiesiskais regulējums (Noteikumi), kas reglamentē mūsu tīmekļa vietnē (Tīmekļa vietne) piedāvātā(-o) Produkta(-u) pārdošanu.

Mūsu Sīkfailu politika, Lietošanas noteikumi, Maksājums un piegāde and Sīkfailu politika ir šo Noteikumu neatņemama sastāvdaļa. Attiecīgās hipersaites uz šo informāciju ir sniegtas šajos Noteikumos.

Šie Noteikumi attiecas uz jebkuru līgumu (Līgums) starp mums par Produktu pārdošanu. Pirms pasūtījuma veikšanas, lūdzu, uzmanīgi iepazīstieties ar tiem un pārliecinieties, ka esat tos sapratis. Mēs iesakām izdrukāt šo Noteikumu kopiju turpmākai atsaucei.

Tapeko OÜ operates the website uwalls.lv, piedāvā pielāgotus tapetes. Kā vietnes īpašnieks un administrators, Tapeko OÜ ir puse visām juridiskajām un fiziskajām personām, kas izmanto tīmekļa vietni. uwalls.lv vai veikt prezentēto produktu pirkumus.

Termins “Klients” attiecas uz jebkuru juridisku vai fizisku personu, kas izmanto tīmekļa vietni vai veic tajā pirkumus.

Klients apņemas pasūtījuma veidlapā sniegt pilnīgu un precīzu informāciju (tostarp vārdu, uzvārdu, adresi utt.). Nepareizu datu sniegšanas gadījumā Klients ir atbildīgs par visiem no tā izrietošajiem zaudējumiem.

Mēs paturam tiesības:

  • veikt izmaiņas tīmekļa vietnē vai apturēt tās darbību (uz laiku vai pastāvīgi) bez iepriekšēja brīdinājuma.
  • jebkurā laikā mainīt šos pakalpojumu sniegšanas noteikumus. Jebkuras veiktās izmaiņas stājas spēkā no publicēšanas datuma (norādīts šīs lapas apakšā). Klients ir atbildīgs par jaunākās versijas pārskatīšanu katru reizi, kad viņš izmanto šo tīmekļa vietni.

 

TĪMEKĻA VIETNES IZMANTOŠANA
 
 

Jūsu piekļuve mūsu vietnēm un to izmantošana ir pakļauta mūsu Lietošanas noteikumi.

KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU PERSONISKO INFORMĀCIJU
 
 

Mēs apstrādājam jūsu personisko informāciju stingri saskaņā ar mūsu Konfidencialitātes politika. Mēs aicinām jūs rūpīgi pārskatīt šo politiku, lai nodrošinātu tās skaidru izpratni.

KĀ STARP MUMS TIEK NOSLĒGTS LĪGUMS
 
 

Izrakstīšanās procesa laikā jums ir iespēja labot kļūdas. Lūdzu, veltiet laiku, lai pārskatītu savu pasūtījumu katrā posmā, lai samazinātu iespējamās kļūdas.

Pēc jūsu pasūtījuma apmaksas veikšanas mēs automātiski pieņemam jūsu pasūtījumu, kas nozīmē, ka līgums starp mums ir noslēgts.

Pēc veiksmīgas pasūtījuma apmaksas jūs saņemsiet e-pasta vēstuli ar maksājuma apstiprinājumu (pasūtījuma apstiprinājums). Atsevišķā e-pasta vēstulē jūs saņemsiet arī rēķinu, kuru varat ērti lejupielādēt.

Iemesli, kāpēc jūs, iespējams, nesaņemat e-pastu:

  • Maksājuma pabeigšana: Lūdzu, pārbaudiet, vai jūsu maksājums ir pabeigts. Parasti maksājumu sistēmas apstiprina līdzekļu izņemšanu, nosūtot darījuma apstiprinājumu uz jūsu e-pastu.
  • Spams vai filtrēšana: Pārbaudiet surogātpasta mapi vai citus filtrus savā pastkastē.
  • Tehniskās problēmas: Ja maksājums ir apstiprināts, bet jūs neesat saņēmis e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].

 

PRODUKTA CENAS
 
 

Cenas, kas norādītas mūsu tīmekļa vietnes produktu kartītēs, atspoguļo izmaksas minimālajam pieejamajam pasūtīšanas laukumam (1m²) no populārākajiem piedāvātajiem materiāliem.

Jūsu izstrādājuma galīgo cenu ietekmē dažādi faktori, tostarp pasūtījuma platība, izvēlētais materiāls un pasūtījuma konfigurēšanas laikā izvēlētās papildu opcijas.

Saņemot pasūtījumu, mēs regulāri pārskatām produktu cenas. Ja tiks konstatēta kļūda jūsu pasūtīto produktu cenās, mēs nekavējoties sazināsimies ar jums, lai sniegtu iespēju turpināt pirkumu par laboto cenu vai atcelt pasūtījumu. Mēs atliksim jūsu pasūtījuma apstrādi, līdz saņemsim jūsu atbildi. Ja mums neizdosies ar jums sazināties, izmantojot pie kases norādīto kontaktinformāciju, mēs uzskatīsim pasūtījumu par atceltu un rakstiski paziņosim jums par to.

Visas cenas ir norādītas EUR ieskaitot PVN. Piegāde uz Latvijā ir iekļauts pasūtījuma cenā. Piegāde uz citām valstīm tiek apmaksāta atsevišķi.

PIEGĀDE
 
 

Latvijā mēs paļaujamies uz GLS kurjerpastu.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram uzņemties atbildību par pārvadātāja izraisītiem kavējumiem.

Pēc pakas nosūtīšanas jūs saņemsiet apstiprinājuma e-pastu ar piegādes informāciju un norādījumiem, kā izsekot savam pasūtījumam.

Visi norādītie piegādes datumi un laiki ir tikai aptuvenie. Lai gan mēs cenšamies tos ievērot, mēs nevaram uzņemties atbildību, ja mums tas neizdodas.

Mēs iesakām atturēties no montieru nolīgšanas, kamēr pasūtījums nav piegādāts un pārbaudīts. Mēs nevaram uzņemties atbildību par jebkādiem izdevumiem vai maksājumiem, kas radušies, ja pasūtījums nav piegādāts vai nav pārbaudīts pēc saņemšanas.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs neapstrādājam un neizsūtām pasūtījumus svētku dienās un svētdienās Latvijā.

Jūsu apmierinātība ir mūsu prioritāte. Tāpēc mēs aicinām jūs rūpīgi pārbaudīt savu pasūtījumu pēc saņemšanas un 24 stundu laikā pa e-pastu informēt mūsu klientu apkalpošanas komandu, ja trūkst kādas preces vai tā ir bojāta. Savlaicīga paziņošana ļauj ātri veikt izmeklēšanu, un mēs nekavējoties nodrošināsim preces nomaiņu vai atmaksu, ja nepieciešams.

APMAIŅA UN ATGRIEŠANA
 
 

Lai iegūtu sīkāku informāciju par mūsu atgriešanas un apmaiņas politiku, lūdzu, apmeklējiet mūsu īpašo lapu. Garantija un atgriešana

ATBILDĪBA
 
 

Ja tiek konstatēts, ka jebkurš mūsu piegādātais Produkts ir bojāts vai bojāts, mēs to vai nu nomainīsim, vai atmaksāsim naudu, izņemot mūsu apmaiņas un atgriešanas sadaļā aprakstītos tiesiskās aizsardzības līdzekļus.

Gadījumos, kad mēs nespējam izpildīt Līgumā noteiktās saistības no mums neatkarīgu apstākļu dēļ vai ja mēs piegādājam bojātu vai bojātu Produktu, mēs atsakāmies no jebkādas atbildības par zaudētu peļņu vai jebkādiem izrietošiem zaudējumiem, bojājumiem vai izdevumiem.

BĒRNU
 
 
Mūsu produkti nav paredzēti pārdošanai bērniem. Tikai personas, kas sasniegušas 18 gadu vecumu, drīkst veikt pasūtījumus mūsu tīmekļa vietnē.
CITI SVARĪGI TERMINI
 
 

Šo tīmekļa vietni, kā arī visu tās saturu un jebkādus līgumus, kas izriet no tās lietošanas, reglamentē un interpretē saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.

Ja esat neapmierināts ar pirkumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu.

Atjaunināšanas datums: 2024. gada 16. jūlijs