Atbildes uz jautājumiem

Mēs esam apkopojuši jautājumus, kas jums var rasties pasūtījuma veikšanas laikā vai pēc tā. Ja neatradāt atbildi, lūdzu, rakstiet mums.

Kā izmērīt sienu pasūtījumam?
Lai pareizi izmērītu savu sienu, lūdzu, sekojiet sniegtajām norādēm

. Mēs iesakām pie platuma un augstuma mērījumiem pieskaitīt 6-10 cm, jo sienas ne vienmēr ir pilnīgi līdzenas.
Kā tiks sagriezts mans pasūtījums?
Jūs saņemsiet savas tapetes ar izmēriem, kurus norādījāt, pasūtot

Tapetes tiks sadalītas ērtās joslās, no kurām katra ir līdz 50 cm plata
Vai tapetes ir ruļļos?
Mēs neizmantojam masveida ražošanas metodes. Tā vietā mēs izdrukājam attēlu, izmantojot lielformāta drukas tehnoloģiju pasūtījuma brīdī, ņemot vērā visas mūsu klientu specifikācijas

Rezultātā jūs saņemsiet savas tapetes jau sagrieztas ruļļos un glīti iepakotas piegādei.
Vai šīs ir neaustas tapetes?
Jā, visām mūsu tapetēm ir neausta pamatne, kas pārklāta ar plānu vinila slāni, kas piešķir blīvumu un skaistu reljefu tekstūru
Kas ir vinila pārklājums?
Vinila pārklājums ir plāns PVC slānis, kas uzklāts uz neaustas pamatnes

Tas arī ļauj tapetes noslaucīt ar mitru sūkli tīrīšanai

Turklāt vinila pārklājums rada uz tapetes reljefu virsmu, kas atgādina lina audumu.
Vai tapetes var mazgāt?
Tapetes var notīrīt ļoti maigi ar nedaudz mitru sūkli. Tomēr mēs neiesakām tīrīšanai izmantot tīrīšanas līdzekļus, jo tas var sabojāt tapešu apdari un krāsas.
Man ir nepieciešamas ūdensizturīgas tapetes. Kādu materiālu man vajadzētu izvēlēties?
Mēs nevaram piedāvāt tapetes, kas ir izturīgas pret pastāvīgu ūdens plūsmu vai augstu mitruma līmeni.

Tomēr jūs varat izvēlēties tapetes noklāt ar lakas pārklājumu. Tas nodrošinās papildu ūdensizturību, ļaujot tām izturēt ūdens šļakatas un netīrumus, kā arī atvieglos tīrīšanu.
Vai materiāli ir bīstami cilvēka veselībai?
Visi mūsu izmantotie materiāli ir pilnīgi droši cilvēku un mājdzīvnieku veselībai.
Kas ir lakas pārklājums?
Lakas pārklājums ietver gatavās tapetes pārklājumu ar plānu caurspīdīgas lakas kārtiņu. Šis process palielina tapešu izturību un mitrumizturību. Turklāt lakotas tapetes var mazgāt ar mitru sūkli, lai tās būtu viegli tīrīt.
Kā es varu izsekot sava pasūtījuma piegādei?
Jūs varat sekot līdzi sava pasūtījuma statusam, izmantojot tā izsekošanas numuru GLS tīmekļa vietnē. Izsekošanas numuru mēs nosūtām uz pasūtījuma procesā norādīto e-pasta adresi. Ja neredzat mūsu ziņojumus, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi vai rakstiet mums uz [email protected]
Mans pasūtījums vēl nav piegādāts, ko man darīt?
Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu vietnē, parasti 2-3 dienu laikā, jūsu pasūtījums tiek apstrādāts un nosūtīts piegādei

Pēc tam jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru, kas ļaus jums sekot līdzi sava pasūtījuma statusam tīmekļa vietnē GLS. Lūdzu, ņemiet vērā pārvadātāja norādīto piegādes laiku, kas parasti ir no 2 līdz 5 darba dienām

Ja mēs esam pārsnieguši jūsu pasūtījuma apstrādes un piegādes laiku, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni [email protected].
Es nedzīvoju Latvija, vai es joprojām varu pasūtīt?
Jā, mēs piegādājam uz visām pasaules valstīm. Jūs varat pieprasīt piegādi uz jebkuru valsti.
Kas piegādās manu pasūtījumu?
Mūsu pakas Latvija piegādā GLS.
Cik maksā mana pasūtījuma piegāde?
Piegāde uz Latvija ir bezmaksas visiem pasūtījumiem. Izņēmums ir grūti sasniedzami reģioni Latvija

Piegāde uz citām valstīm un grūti sasniedzamiem reģioniem tiek apmaksāta saskaņā ar pārvadātāja tarifiem. Piegādes izmaksas varat atrast iepirkumu grozā izrakstīšanās laikā
Vai ir papildu piegādes maksa?
Nē, mūsu uzņēmums sedz muitas nodevas. Ja pēc piegādes saņemat rēķinu par muitas nodokļiem, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, lai atrisinātu šo jautājumu.
Kā es varu samaksāt par pasūtījumu?
Mēs piedāvājam šādus maksājumu veidus:

Kredītkarte: Jūs varat droši samaksāt par savu pasūtījumu, ievadot savas kartes informāciju Stripe maksājumu sistēmas tīmekļa vietnē.

PayPal: Jūs varat ērti samaksāt par pasūtījumu, izmantojot PayPal maksājumu sistēmu tieši grozā.
Vai maksājumi vietnē ir droši?
Jā, visi tiešsaistes darījumi tiek veikti, izmantojot drošu interneta savienojumu, un apstrādes laikā tie tiek šifrēti. Lai nodrošinātu lielāku drošību, mēs neuzglabājam jūsu kartes informāciju. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, apmeklējiet mūsu konfidencialitātes politiku.
Kur jāievada akcijas kods?
Promo kods tiek ievadīts iepirkumu grozā pie kases.
Vai es varu izmantot vairākus promo kodus savā pasūtījumā?
Nē, pie kases varat izmantot tikai vienu promo kodu.
Vai promo koda atlaidi var apvienot ar atlaidēm tīmekļa vietnē?
Jā, ja vietnē ir pieejamas akcijas vai atlaides, tās var izmantot kopā ar reklāmas kodu.
Kā ielīmēt tapetes?
Kopā ar pasūtījumu mēs jums sniegsim detalizētus tapetēšanas norādījumus. Šeit varat izlasīt detalizētus norādījumus par tapetēšanu mūsu vietnē.
Cik tapešu ruļļu man ir nepieciešams?
Mēs izgatavojam tapetes pēc pasūtījuma atbilstoši jūsu izmēriem. Veicot pasūtījumu, vienkārši norādiet sienas izmērus, kuru vēlaties tapešot. Pēc tam mēs izgatavosim un nosūtīsim jums jūsu norādītā izmēra tapešu audeklu, kas sadalīts ērtās joslās līdz 50 cm platumā.
Kāda veida līme ir nepieciešama tapešu līmēšanai?
Lai ietaupītu laiku, varat pasūtīt mūsu tapešu pastas mūsu vietnē.

Ja vēlaties iegādāties pastu paši, jums ir nepieciešama neaustā tapešu pasta vinila tapetēm.
Vai tapetes ir jālīmē no gala līdz galam vai jāpārklājas?
Tas ir atkarīgs no tapetes augstuma:
Tapetes, kuru augstums nepārsniedz 3,60 metrus, jālīmē no gala līdz galam.
Tapetes, kuru augstums pārsniedz 3,60 metrus, līmē ar pārlaidumu, pēc tam izgriež šuvi jau uz sienas.
Atgriešanas un apmaiņas politika
Šajā lapā varat atrast mūsu apmaiņas un atgriešanas noteikumus
Vai es varu apmainīt savu pasūtījumu?
Jūs varat apmainīt savu pasūtījumu, ja saņemat bojātu vai bojātu preci. Šādā gadījumā jums pasūtījums ir jānosūta atpakaļ mums. Mēs bez maksas izgatavosim un nosūtīsim jums jaunas tapetes, lai aizstātu bojātās

Lūdzu, ņemiet vērā:Ir ļoti svarīgi rūpīgi pārbaudīt tapetes pēc saņemšanas un pirms to iekarināšanas, jo mēs nevarēsim apmainīt tapetes, kas jau ir uzklātas uz sienas. Tāpat, lūdzu, atcerieties, ka jums ir 14 dienas no pasūtījuma saņemšanas dienas, lai uzsāktu atgriešanu.
Esmu saņēmis bojātu preci. Ko man darīt?
Ja esat saņēmis preci ar defektiem, varat izmantot savas tiesības to apmainīt vai atgriezt 14 dienu laikā pēc tapetes saņemšanas. Lai sāktu šo procesu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. Mūsu menedžeris sniegs sīkākus norādījumus, kā rīkoties šajā gadījumā.
Kā veikt atmaksu?
Ja esat saņēmis bojātu vai bojātu preci, 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas varat pieprasīt atmaksāt naudu par pasūtījumu. Lai to izdarītu, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. Mūsu menedžeris paskaidros, kā rīkoties šajā gadījumā.
Kurš produkts tiek uzskatīts par bojātu?
Par bojātiem uzskata:
- tapetes, kurām uz dažādām flīzēm ir atšķirīgas krāsas;
- bojātas vai saplēstas tapetes;
- ir saņemts nepilnīgs pasūtījums;
- esat saņēmis attēlu, kuru neesat pasūtījis
Vai varat mainīt attēlu (noņemt elementus vai mainīt krāsas)?
Diemžēl tas nav iespējams. Tomēr daudzi populāri dizaini jau ir pieejami tīmekļa vietnē dažādās krāsās. Lūdzu, pievērsiet tam uzmanību, izvēloties preci tīmekļa vietnē.
Es neesmu saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu. Ko man darīt?
Ja neesat saņēmis pasūtījuma apstiprinājumu, iespējams, tas noticis tehnisku kļūdu dēļ. Lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, lai saņemtu pasūtījuma apstiprinājumu no mūsu menedžera.
Vai es varu mainīt vai atcelt savu pasūtījumu?
Varat veikt izmaiņas vai atcelt pasūtījumu, pirms tas ir nosūtīts drukāšanai. Parasti tas notiek dažas stundas pēc pasūtījuma veikšanas tīmekļa vietnē{br}{br} Sazinieties ar mūsu e-pasta menedžeri, lai uzzinātu par iespēju veikt izmaiņas pasūtījumā. Lūdzu, paziņojiet mums, tiklīdz pasūtījumā konstatējat kļūdu.
Kā izsekot mana pasūtījuma statusam?
Uz pasūtījuma iesniegšanas brīdī norādīto e-pasta adresi mēs nosūtām paziņojumus par visām izmaiņām jūsu pasūtījuma statusā{br}{br} Ja e-pasta vēstules neredzat, lūdzu, pārbaudiet savu surogātpasta mapi. Turklāt, ja jums rodas kādi jautājumi, varat rakstīt mūsu vadītājam.